Προσοχή- 7 κίνδυνοι για τα παιδιά που οι περισσότεροι γονείς δεν σκέφτονται!!!-ΦΩΤΟ


Μόλις αποκτάς παιδιά , γίνεσαι πολύ πιο ενήμερος για το πως να να κάνεις κάποια πράγματα.

Αυτό συμβαίνει γιατί ανησυχείς για την ασφάλεια ,για την υγεία και την ευημερία των παιδιών σου. Είναι φυσικό.

Αόρατοι κίνδυνοι υπάρχουν παντού.Δυστυχώς τα παιδιά τραυματίζονται ή ακόμα χειρότερα, λόγω των κρυφών κινδύνων μέσα και ;έξω από το σπίτι. Μερικά από αυτά, τα παραβλέπουμε εύκολα ,γιατί είναι κομμάτι της καθημερινότητας μας.

Παρακάτω είναι μερικά από αυτά που θα πρέπει να επανεξετάσουμε ώστε να μειώσουμε τον κίνδυνο τραυματισμού, προβλημάτων υγείας ή ακόμα και θανάτου στα παιδιά.

Μη ασφαλισμένα έπιπλα

Τηλεοράσεις, ντουλάπες , βιβλιοθήκες και άλλα έπιπλα αποτελούν έναν κρυφό κίνδυνο για μικρά παιδιά που επιθυμούν να αναρριχηθούν και να παίξουν στα έπιπλα. Αν δεν ασφαλισθεί σωστά, μπορεί να ανασηκωθεί και να πέσει επάνω τους.  Πολύ  βαριά κομμάτια μπορούν να τοποθετηθούν στον τοίχο και είναι διαθέσιμα στηρίγματα για την στερέωση  επίπλων στο πάτωμα και στον τοίχο. Η τοποθέτηση της τηλεόρασης σε τοίχο ή η σταθερή τοποθέτηση σε μια βάση μπορεί να αποτρέψει την πτώση της.

Ηλεκτρονικές συσκευές

Ανάλογα με το πώς και πόσο συχνά χρησιμοποιούνται, φορητοί υπολογιστές, tablet και ακόμη και κινητά τηλέφωνα επηρεάζουν την υγεία του παιδιού σας. Τα φώτα και η εγγύτητα των οθονών συμβάλλουν στην θολή όραση, στους πονοκεφάλους, στα ξηρά μάτια και σε άλλες συνθήκες των ματιών.

Επιπλέον, με τον ίδιο τρόπο που οι ενήλικες είναι ευαίσθητοι στο πρόβλημα του λαιμού και της σπονδυλικής στήλης από το να σκύβουν πάνω σε μια συσκευή, τα παιδιά είναι ακόμα πιο πολύ. Περιορίστε την ώρα οθόνης για τα παιδιά, έτσι ώστε να μην ξοδεύουν 6-7 ώρες την ημέρα συνδεδεμένα.

Τα παιδιά που απομένουν στις δικές τους συσκευές θα μπορούσαν επίσης να εκτεθούν σε online κινδύνους, όπως τα «αρπακτικά» , οι απάτες και ο ηλεκτρονικός εκφοβισμός.

Υπερφόρτωση ζάχαρης

Τα πρόχειρα φαγητά δεν αποτελούν τη μόνη πηγή μεγάλων ποσοτήτων ζάχαρης. Οι μεταποιημένες τροφές, οι χυμοί φρούτων και ακόμη και το γάλα θα μπορούσαν να προσθέσουν επιπλέον ζάχαρη στην καθημερινή διατροφή του παιδιού σας. Οδοντιατρικά θέματα, αύξηση βάρους και διαβήτης είναι μόνο μερικά από τα προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει η πάρα πολύ ζάχαρη.

Αναζητήστε τρόφιμα που δεν περιέχουν πρόσθετα ή τεχνητά σάκχαρα και ρίξτε μια ματιά στις ετικέτες για να ελέγξετε την περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Αποφύγετε να χορηγείτε γάλα αγελάδας και χυμούς φρούτων σε παιδιά ηλικίας κάτω του 1 έτους.

Παιχνίδια

Όπως γνωρίζετε, τα παιχνίδια με μικρά κομμάτια αποτελούν κίνδυνο πνιγμού για τα παιδιά. Μπαταρίες, μαγνήτες και μολύβδινα παιχνίδια αποτελούν επίσης απειλή. Ελέγξτε τις ετικέτες παιχνιδιών για την καταλληλότητα ηλικίας και τις καταχωρίσεις υλικού. Επίσης, κάντε στα παιχνίδια έναν επανέλεγχο για σπασμένα τμήματα, σχισμένες ραφές ή ξεφλουδισμένο χρώμα. Πετάξτε τα έξω. Εάν δεν είστε σίγουροι για την προέλευση ενός παιχνιδιού, αφήστε το μόνο του.

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι τα δυνατά παιχνίδια μπορούν να συμβάλλουν στη βλάβη της ακοής στα μικρά παιδιά. Σύμφωνα με την Ακαδημία Ωτορινολαρυγγολογίας, οτιδήποτε πάνω από 85 ντεσιμπέλ μπορεί να προκαλέσει απώλεια ακοής. Πολλά δημοφιλή παιχνίδια είναι πάνω από 100 ντεσιμπέλ. Φανταστείτε να τρέχετε ένα χλοοκοπτικό (περίπου 90 ντεσιμπέλ) κοντά στα αυτιά του μωρού σας. Τα τραγούδια, τα ηχητικά σήματα ή άλλα θορυβώδη παιχνίδια πρέπει να διατηρούνται σε υγιή απόσταση.

Μακιγιάζ

Μπορεί να είναι χαριτωμένο όταν το μικρό παιδί σας μακιγιάρει παντού, αλλά μερικά από αυτά τα συστατικά είναι τοξικά – ειδικά εάν τα καταπιείτε. Κρατήστε τα καλλυντικά μακριά από αυτά, τοποθετώντας τα σε ντουλάπια ή συρτάρια – ασφαλές για παιδιά.

Ζώνες ασφαλείας

Ξέρετε ότι το δέσιμο είναι ένα μέτρο σωτηρίας όταν είστε σε ένα αυτοκίνητο. Αλλά ξέρετε πώς πρέπει να είναι η ζώνη; Εάν είστε έγκυος, τοποθετήστε τη ζώνη κάτω από την κοιλιά για να προστατέψετε την κοιλιά σας σε περίπτωση ατυχήματος. Συνιστάται από την Εθνική Ομοσπονδία Ασφάλειας της Οδικής Κυκλοφορίας ότι τα παιδιά πρέπει να είναι αρκετά ψηλά για να κολλήσουν τα γόνατά τους πάνω από το άκρο του καθίσματος πριν φορέσουν ζώνες ασφαλείας χωρίς παιδικό κάθισμα.   Ο ιμάντας πρέπει να στηρίζεται στους μηρούς και το επάνω μέρος πρέπει να ταιριάζει στο στήθος και στους ώμους. Μην αφήσετε να φτάνει στο λαιμό του παιδιού σας! Εάν συμβαίνει, θα πρέπει να βρίσκονται ακόμα σε παιδικό κάθισμα.

Βρεφικά είδη ύπνου

Μαξιλάρια , προστατευτικά πάντα κούνιας και οι σφήνες ύπνου είναι στα απαγορευμένα είδη.Σε μερικές πολιτείες , τα προστατευτικά πάντα κούνιας και οι σφήνες ύπνου έχουν απαγορευτεί, λόγω πνιγμών και κινδύνου στραγγαλισμού. Παρά το γεγονός ότι φαίνονται να κρατούν ασφαλές το μωρό στον ύπνο, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Αποφύγετε τη χρήση τους.

Είναι επίσης καλό να παρακολουθείτε τα παιχνίδια και τα έπιπλα ώστε να τα ξεφορτωθείτε όταν πάψουν να είναι ασφαλή. Αν δεν είστε σίγουροι για κάποια παιχνίδια ή οτιδήποτε συμβάλει στην ασφάλεια του παιδιού, μιλήστε με κάποιον παιδίατρο.

Το κλειδί: Φροντίστε να είστε επιμελής σχετικά με τους κινδύνους των νοικοκυριών που μπορείτε να αποφύγετε με λίγες επιπλέον προφυλάξεις. Καλύτερα να είσαι ασφαλής παρά μετανιωμένοι!

επιμέλεια : ΦΩΤΕΙΝΗ ΘΕΟΔΩΡΊΔΗ

 

fumara.gr

Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα οριστεί σε "επιτρέπει cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, στη συνέχεια, σας ζητάμε να ακολουθήσετε αυτό.

Close