Διατροφή για γονιμότητα: 17 τροφές που πρέπει να καταναλώνετε!!!-ΦΩΤΟ

Αποτέλεσμα εικόνας για jabolčni kis za hujšanje

Διατροφή για γονιμότητα: 17 τροφές που πρέπει να καταναλώνετε.

Αν σχεδιάζετε μια εγκυμοσύνη θα πρέπει αν γνωρίζετε το εξής. Κάποιες τροφές όντως μπορούν να βοηθήσουν τη γονιμότητα τόσο της γυναίκας όσο και του άνδρα.

Αν ακολουθείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής τόσο στη διατροφή σας όσο και τη σεξουαλική σας ζωή, τότε οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τη γονιμότητά σας σύμφωνα με το Momjunction.com.

Θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν τη γονιμότητα

Ορίστε πώς τα διάφορα θρεπτικά συστατικά παίζουν ρόλο στη σύλληψη

  • Το β-καροτένιο, ρυθμίζει τις ορμόνες και βελτιώνει τα επίπεδα γονιμότητας στους άνδρες.
  • Οι βιταμίνες Β υποστηρίζουν τις ωοθήκες σας κατά τη διάρκεια της ωορρηξίας και επίσης βοηθούν στην αποφυγή αποβολών.
  • Το φυλλικό οξύ είναι απαραίτητο πριν και κατά τη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης
  • Η βιταμίνη C βοηθά στην απορρόφηση της προγεστερόνης και βοηθά τις γυναίκες με ωχρινικές διαταραχές
  • Η βιταμίνη D βοηθά στην ενίσχυση της γονιμότητας σε άνδρες και γυναίκες. Παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη θεραπεία προβλημάτων γονιμότητας.
  • Η βιταμίνη Ε ενισχύει την υγεία των ωαρίων και των σπερματοζωαρίων.
  • Ο σίδηρος μειώνει τις πιθανότητες της ωοθυλακιορρηκτικής δυσλειτουργίας.
  • Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα συμβάλλουν στη βελτίωση του αριθμού και της κινητικότητας του σπέρματος καθώς και στην αύξηση της ροής του αίματος στη μήτρα .
  • Ο ψευδάργυρος και το σελήνιο βελτιώνουν την ποιότητα του σπέρματος.
  • Όλες οι θρεπτικές ουσίες υπάρχουν σε τρόφιμα γονιμότητας που περιλαμβάνουν λαχανικά, φρούτα, ξηρούς καρπούς, δημητριακά και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε κατά τη διάρκεια της σύλληψης

Αν προσπαθείτε να κάνετε παιδί θα πρέπει να μην καταναλώνετε τα εξής:

  • Θαλασσινά: όπως ο ξιφίας και το σκουμπρί καθώς έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο.
  • Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα trans λιπαρών: όπως τηγανητά και επεξεργασμένα τρόφιμα.
  • Καφεΐνη: οδηγεί σε κίνδυνο υπογονιμότητας
  • Αλκοόλ: έχει αρνητικό αντίκτυπο στη γονιμότητα
  • Προϊόντα σόγιας: τα προϊόντα που περιέχουν φυτοοιστροφόνα σύμφωνα με το momjunction.com, μπορούν να οδηγήσουν σε στειρότητα.

Εάν λοιπόν θέλετε να μείνετε έγκυος θα πρέπει να αποφεύγετε τα παραπάνω και να αυξήσετε την κατανάλωση των παρακάτω.

Ας δούμε ποια είναι αυτά στη gallery που ακολουθεί:

Πατάτες

Ντομάτες

Μπανάνες

Καρότα

Αμύγδαλα

Κινόα

Κοτόπουλο

Γιαούρτι

Αβοκάντο

Ελαιόλαδο

Αβγά

Σκόρδο

Σολομός

Καρύδια

Λάχανο

Μπρόκολο

Λαχανάκια Βρυξελλών


ΠΗΓΗ: www.mothersblog.gr



Διαβάστε επίσης