Αυτά τα 6 πράγματα κάνουν οι νοσοκόμες και δεν αρρωσταίνουν ποτέ

nosokoma


Επιτελούν κοινωνικό έργο γιατί το επάγγελμά τους επικεντρώνεται στην προστασία του κυριότερου αγαθού όλων, την ανθρώπινη ζωή.

Οι νοσοκόμοι (γυναίκες και άνδρες) είναι αρμόδιοι (μαζί με άλλους επαγγελματίες υγειονομικής περίθαλψης για την ασφάλεια και την αποκατάσταση των χρόνια ή έντονα ή τραυματισμένων ανθρώπων την συντήρηση υγείας του υγιούς ατόμου. Είναι καθημερινά εκτεθειμένοι σε μικρόβια και μολύνσεις και είναι ζωτικής σημασίας για εκείνους να καταφέρνουν να παραμένουν υγιείς. Η καθημερινότητά τους είναι δύσκολη και απαιτεί πολλές ώρες δουλειάς που μπορεί να ξεφεύγουν από ένα προκαθορισμένο ωράριο. Το ανοσοποιητικό τους σύστημα πρέπει να θωρακίζεται για να μπορούν να διεκπεραιώνουν τα καθήκοντά τους; Πόσο εύκολο είναι όμως αυτό; Τι κάνει μια νοσοκόμα και δεν αρρωσταίνει εύκολα αν και τίθεται συνεχώς σε όχι τόσο ευνοϊκές συνθήκες;

Πέρα από το να πλένουν τα χέρια τους και να κάνουν αντιγριπικά εμβόλια, οι νοσοκόμες με επτά τρόπους καταφέρνουν να παραμένουν υγιείς.

1) Oι νοσοκόμες δεν πιάνουν τα χέρια τους με το πρόσωπό τους: Σύμφωνα με έρευνες, οι ασθένειες μεταδίδονται συχνότερα μέσω των χεριών, της μύτης, των ματιών και του στόματος. Οι νοσοκόμες αποφεύγουν να αγγίζουν το πρόσωπό τους με τα χέρια τους. Αν χρειαστεί να το αγγίξουν για τον οποιοδήποτε λόγο, το κάνουν με ένα χαρτομάντιλο.

2) «Δεν επαναπαύονται για την υγιεινή ακόμα κι όταν δεν είναι στη δουλειά»: Χώροι όπως το γυμναστήριο, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ατμ, καταστήματα που έχουν πολυκοσμία συγκεντρώνουν πολλά μικρόβια. Οι νοσοκόμες προσέχουν τις χειραψίες, τις συναλλαγές, το πού ακουμπούν όταν βρίσκονται σε δημόσιους χώρους.

Loading...

3) Προσέχουν πώς και πού αποθηκεύονται τις τροφές τους (αλλά και τις ίδιες τις τροφές τους): Η πολύωρη δουλειά απαιτεί «καύσιμα». Συχνά γεύματα, γεμάτα βιταμίνες και πρωτεΐνες που αυξάνουν την ενέργεια. Η υγιεινή τους, όμως, παίζει σημαντικό ρόλο. Το πόσο καλά πλένονται τα φρούτα και τα λαχανικά και πού αποθηκεύονται.

4) Παρά τις πολλές ώρες δουλειάς, δεν σταματούν να περπατούν, να έχουν σωματική άσκηση: Κατά γενική ομολογία, η σωματική άσκηση είναι πρωτεύουσας σημασίας για να ενισχύεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Ακόμα και μετά από μια κουραστική ημέρα, μην παραλείπεις το περπάτημα. Σύμφωνα με έρευνα, 30 με 45 λεπτά γρήγορου περπατήματος, μπορούν να μειώσουν τις πιθανότητες να ασθενήσεις κατά 40 %.

5) Οι νοσοκόμες παίρνουν ρεπό και ξεκουράζονται: Μετά από πολλές ώρες ή ημέρες δουλειάς έρχονται για εκείνες days off. Το burnout που προέρχεται από ατελείωτες ώρες εργασίας είναι αυτό που οδηγεί σε ασθένειες πολλές φορές.

6) Έχουν αισιοδοξία – εκφράζουν τα συναισθήματά τους: Τα θετικά συναισθήματα και η έκφρασή τους ενισχύουν ανοσοποιητικό σύστημα. Πολλά αυτοάνοσα νοσήματα εκδηλώνονται κάτω από συνθήκες πίεσης.

www.bovary.gr

 

loading...
loading...